4. O Concello de Malpica recibe a visita do vicepresidente da Deputación da Coruña e do alcalde de Oleiros

22Out 2020

O Concello de Malpica recibiu esta mañá a visita do vicepresidente da Deputación Provincial da Coruña, Xosé Regueira, e do alcalde do Concello de Oleiros e deputado provincial, Ángel García Seoane, nunha recepción institucional no salón de plenos da Casa do Concello de Malpica de Bergantiños. Alí estiveron presentes, por parte do Concello de Malpica, o seu alcalde, Walter Pardo; xunto aos concelleiros de Promoción Económica, Sergio García; de Turismo, Alfredo Cañizo; a concelleira de Olaría, Leticia Varela e o concelleiro de Deportes, Miguel Varela.

Ambos, tanto Xosé Regueira como Ángel García Seoane, asinaron o libro oficial do Concello de Malpica, e o rexedor de Oleiros entregoulle ao alcalde de Malpica, Walter Pardo, o libro ‘Ensemble Isaac’.

O Concello de Malpica recibe a visita do vicepresidente da Deputación da Coruña, Xosé Regueira, e do alcalde do Concello de Oleiros e deputado provincial, Ángel García Seoane

O motivo da visita á vila oleira por parte do vicepresidente da entidade provincial e do alcalde do Concello de Oleiros foi a de poñer en valor a artesanía local, que comparten ambos concellos, e que serve de sustento para moitas familias de ambos municipios. Visitaron o EcoMuseo Forno do Forte, dos poucos que quedan activos na provincia, para poñer en coñecemento conxunto ‘o que aquí facemos e que nos pertence a todos’, destacaron.

A artesanía, e ‘máis concretamente a olaría’, argumentaba o alcalde, Walter Pardo, ‘é un dos elementos vehiculares tanto de Galicia, como máis concretamente de municipios como os nosos’, comentou o rexedor malpicán. ‘A súa esencia pervive intacta ata os nosos días, e temos que agradecer o desempeño diario das nosas e nosos artesáns para mantela viva’, aludiu, facendo fincapé na ‘importancia que ten para construír identidade’, finalizaba Pardo.

Pola súa banda, o vicepresidente provincial, Xosé Regueira, quixo ‘amosar a ledicia de propiciar este acercamento entre vilas oleiras, que historicamente foron un sector económico moi importante para o noso país. Temos que facer que estean moito máis presentes, temos o reto de recuperar o uso da olaría como algo cotiá’, sinalou.

O alcalde do Concello de Oleiros e deputado provincial, Ángel García Seoane, destacou que ‘aquí se conserva a historia, como a xente laboraba. Temos que levantar a olaría, vai sendo hora de que se volva ás pezas orixinais, recuperar a historia e o traballo’, sinalou. ‘Temos moito traballo por diante, pero iso correspóndenos a nós, os políticos’, finalizou.

Pola súa banda, o edil de Turismo, Alfredo Cañizo, tamén lle deu as grazas ‘tanto ao vicepresidente da Deputación, como ao alcalde de Oleiros por termos visitado hoxe’, na primeira de moitas achegas que teremos como vilas referentes na olaría, incidiu.

A concelleira de Olaría do Concello de Malpica, Leticia Varela, recalcou que ‘é o momento de volver a sectores primarios e de volver ás raíces, do que é noso e do que queremos vivir. Tamén é o momento de buscar outro tipo de turismo, máis sustentable, porque temos a posibilidade para facelo’, e engadiu os seus ‘agradecementos ao alcalde de Oleiros nun primeiro achegamento entre vilas, de cara a tecer redes cun obxectivo común: a olaría’, finalizou.