Martes 14°

14Mar 2018

O Concello de Malpica ratificou en Íntegro a súa adhesión ao PIMD Rural

INTEGRO 1

O Concello de Malpica vén de asinar un convenio de colaboración coa asociación Íntegro para a posta en marcha de novas acción formativas dentro do Punto de Intervención para Mulleres con Diversidade Funcional no ámbito Rural (PIMD). Ata as instalacións que a entidade ten en Nantón (Cabana) desprazáronse o alcalde de Malpica, Eduardo Parga Veiga, e a concelleira de Servizos Sociais, Marisol Blanco Gorín.

Por terceiro ano consecutivo, o goberno municipal malpicán quixo ratificar a súa adhesión ao PIMD Rural para continuar ofrecendo un servizo de asesoramento e intervención integral ás mulleres, preferentemente, con diversidade funcional que residen no municipio e, especialmente, no ámbito rural. Ademais, dende a concellería que dirixe Marisol Blanco tamén está previsto levar a cabo novas actividades de formación para contribuír a mellorar tanto a capacitación profesional como a empregabilidade dun colectivo en situación de especial vulnerabilidade.

INTEGRO 2

Así mesmo, as persoas que o desexen poderán solicitar no punto de intervención, situado no departamento de Servizos Sociais, todo tipo de información sobre recursos en materia de diversidade, talleres pre-laborais e actuacións encamiñadas á búsqueda de emprego. Pola contra, este ano, a atención psicoloxica e mediación familiar quedará centralizada no Centro de Información á Muller de Carballo.
Por outra banda, os responsables municipais aproveitaron a súa estancia no centro de recursos para realizar un percorrido polas instalacións e coñecer algunhas das melloras levadas a cabo pola entidade. Tamén tiveron tempo para visitar os obradoiros ocupacionais e conversar cos usuarios e usuarias sobre o seu funcionamento. E, por suposto, non marcharon coas mans baleiras, xa que recibiron como agasallo unha mostra de xabóns de Bicos de Amora.