Martes 14°
Mércores 14°
  4. O Concello de Malpica organiza o I Encontro Interxeracional de Mulleres Rurais en colaboración coa Asociación Visibles

14Out 2019

cartel_muller_rural

Con motivo da celebración do Día Internacional da Muller Rural, que se conmemora hoxe, 15 de outubro, o Concello de Malpica de Bergantiños xunto coa Asociación Visibles, organiza o I Encontro Interxeracional de Mulleres Rurais, que se celebrará o 19 de outubro ás 17:00 horas na Casa da Cultura de Seaia.

Nesta xornada xuntarémonos mulleres de diferentes idades, parroquias e perfís laborais co obxectivo de compartir as nosas experiencias de vida.

Aproveitaremos ditas vivencias para avaliar como ten cambiado a situación da muller e do medio rural nos últimos 50 anos. Destacaremos os logros e melloras obtidas e denunciaremos as inxustizas e desigualdades, nun intento de retratar á muller rural actual que entre todas representamos; así como o papel clave que debemos desenvolver nesta sociedade cambiante e ameazada polo envellecemento e o despoboamento.

Lembra, vémonos o vindeiro 19 de outubro ás 17:00 horas na Casa da Cultura en Seaia.