Luns 15°
  4. O Concello de Malpica inviste 54.414 euros na obra de reparación e mantemento do Centro Cívico

12Nov 2016

O alcalde de Malpica, Eduardo Parga Veiga, asinou coa empresa Construcciones Ogando S.L. o contrato de execución da obra de reparación e mantemento do Centro Cívico de Malpica, que suporá un investimento de 54.414 euros e que está financiada con cargo ao Plan de Acción Social (PAS) da Deputación da Coruña.

A empresa adxudicataria dispón dun prazo de dous meses para levar a cabo os traballos, que consistirán na demolición e substitución das ventás da planta baixa e de parte das do primeiro andar, a construción de aleiros nas cubertas e a instalación dunha fachada ventilada con paneis de aluminio na planta baixa.

As obras permitirán eliminar o grave problema de humidades que afecta ao edificio do Centro Cívico, inaugurado en decembro do ano 2003.