4. O Concello de Malpica leva investidos nos últimos meses máis de 140.000 euros na ETAP para mellorar o abastecemento de auga

16Feb 2018

ETAP (2)

O alcalde de Malpica, Eduardo Parga Veiga, xestionou coa Xunta de Galicia un investimento de 57.995 euros que se destinaron á renovación de bombas na estación de tratamento de auga potable (ETAP). As bombas xa están en funcionamento, como puideron comprobar o propio alcalde e o concelleiro de Obras e Servizos, Miguel Fernández. Este investimento, financiado pola empresa pública Augas de Galicia, permitirá optimizar o funcionamento da instalación.

ETAP (2)

A renovación das bombas na ETAP de Ponte Berrón complementa outro investimento de preto de 85.000 euros que permitiu reformar o cadro de control para a automatización da planta, e a instalación de equipos de control dos niveis de cloro, ph, temperatura e presión nos depósitos de Pedra Queimada, Nariga e Papeiras. Todos eses datos están agora automatizados e son enviados á ETAP para poder controlalos desde a estación central.