Luns 16°
Martes 15°
Mércores 14°
  4. O Concello de Malpica iniciou as obras de urbanización da parcela do novo centro de saúde de Buño

20Xan 2016

O proxecto inclúe beirarrúas, aparcamentos e accesos, e o investimento supera os 60.000 euros

urb-centrosaude

Xa están en marcha as obras de urbanización exterior do centro de saúde de Buño. O proxecto foi adxudicado á empresa Construcciones López Cao SL por 60.318,50 euros, e inclúe a construción de beirarrúas, zona de aparcamento, accesos e áreas axardinadas. O alcalde de Malpica, Eduardo Parga, e o concelleiro de Obras e Servizos, Miguel Fernández, supervisaron o inicio dos traballos acompañados pola técnica municipal Patricia García Varela.

O Concello de Malpica complementa deste xeito o investimento realizado pola Consellería de Sanidade na construción do novo e moderno centro de saúde, que permitirá atender a unha poboación de 1.800 persoas. O edificio -cofinanciado nun 50% por fondos do Estado, dentro do Plan de Desenvolvemento Rural Sustentable- supuxo un desembolso de 624.810 euros, e a superficie que se construíu é de 524 metros cadrados. Conta cunha área médica con tres consultas de medicina xeral e unha consulta de enfermería; e unha área de administración cun arquivo, almacéns e outros servizos comúns, necesarios para o correcto funcionamento do centro.

Unha vez completadas as obras de urbanización e o equipamento, que corresponde á Xunta de Galicia, o centro de saúde de Buño poderá entrar en servizo xa nos primeiros meses deste ano.