4. Iniciamos unha serie de obras de reforma na Casa do Concello para mellorar a accesibilidade e o servizo á cidadanía

29Out 2018

alejandro martinez reforma casa concello

O Concello de Malpica iniciará en breve unha serie de obras que teñen como finalidade mellorar a accesibilidade das oficinas municipais e, en consecuencia, o servizo á cidadanía. O alcalde, Eduardo Parga Veiga, asinou hoxe o contrato coa empresa adxudicataria do “Proxecto de reforma interior da Casa do Concello”, que inclúe unha primeira fase dos traballos previstos. No acto tamén estivo presente o concelleiro de Obras, Miguel Fernández Mirás.

A empresa Construcciones Alejandro Martínez e Hijos será a encargada de executar estas primeiras obras, que, tal como explica o alcalde, inclúen a reforma integral do espazo ocupado pola Policía Local e a antiga biblioteca para situar nel as oficinas xerais, que agora están situadas no primeiro andar. “Queremos mellorar a accesibilidade para que calquera persoa poida acudir ás oficinas municipais”, sinala Eduardo Parga. A maiores están previstas unha serie de melloras na Alcaldía.

As obras teñen un custe de 46.355,68 euros e un prazo de execución de dous meses, segundo o contrato asinado hoxe. A reforma do resto dos espazos irase acometendo por fases, e en función da dispoñibilidade, para seguir modernizando a Casa do Concello.