4. O Concello de Malpica habilita un aparcamento para 1.000 vehículos e un servizo de microbús durante as Festas do Mar

23Ago 2019

tirolina

Nestas Festas do Mar non haberá problemas para aparcar en Malpica, porque a Concellaría de Turismo, Festexos, Seguridade Cidadá e Tráfico vén de habilitar unha ampla zona de estacionamento nas inmediacións do campo de fútbol de Pedra Queimada con capacidade para 1.000 vehículos e con iluminación.

Este ano, ademais, e como novidade, un servizo de microbús conectará o aparcamento co centro da vila. O microbús funcionará durante a fin de semana (sábado e domingo) dende as 23.00 ata as 05.00 horas, aproximadamente, para facilitar os desprazamentos ás persoas que se acheguen a desfrutar das verbenas das Festas do Mar. O servizo será circular, polo que os desprazamentos realizaranse cada 10-15 minutos, e de balde.

O concelleiro de Turismo, Festexos, Seguridade Cidadá e Tráfico, Alfredo Cañizo, agarda que as medidas adoptadas contribúan a mellorar a mobilidade e a garantir a comodidade da multitude de persoas que se achegan durante estes días á nosa vila.

Ademais, animou a todos os visitantes a seguir desfrutando da tirolina xigante instalada no porto, que dende a Festa Galega está a ser un dos principais atractivos non só do noso concello, senón de toda a Costa da Morte. A tirolina, de 150 metros de lonxitude e 11 de altura, conseguiu no ano 2017 o récord da tirolina portátil máis longa de Europa e na actualidade é a segunda máis longa das súas características.