4. O Concello de Malpica doa 32 pezas de Olería de Buño á Fundación Eduardo Pondal para as Festiletras

10Mai 2016

IMG_1655

O alcalde de Malpica, Eduardo Parga, e a concelleira de Servizos Sociais e Igualdade, Marisol Blanco, fixeron entrega hoxe ao alcalde de Ponteceso, Lois García Carballido, de 32 pezas de Olería de Buño que se utilizarán como agasallos institucionais durante a celebración das Festiletras. No acto, que tivo lugar no Forno do Forte, participaron tamén Paco Doval, xerente do Ecomuseo, onde foron elaboradas as pezas, e José María Varela, xerente do Padroado da Fundación Eduardo Pondal, organizadora dos actos conmemorativos do 17 de maio.

José María Varela agradeceu “moitísimo” a colaboración do Concello de Malpica, que se vén repetindo dende hai cinco anos, porque “a Olería de Buño é un agasallo que a xente valora moito”. Fontes, tarteiras, chocolateiras… Todas as pezas doadas son tradicionais e “únicas, porque non hai dúas iguais”, destacou Eduardo Parga.

Lois García Carballido agradeceu tamén a colaboración do Concello de Malpica e avogou non só por mantela, senón por ampliala a outro tipo de iniciativas que contribúan a reforzar a comarca de Bergantiños como destino turístico.

IMG_1667