4. O Concello de Malpica de Bergantiños solicita a Medio Rural a cesión de fincas da masa común da parcelaria de Cerqueda

4Out 2014

O alcalde, Eduardo Parga, reuniuse coa comisión veciñal que xestiona os terreos
540-f-foto

O Concello de Malpica de Bergantiños solicitará á Consellería de Medio Rural a cesión dunha serie de fincas incluídas na masa común da concentración parcelaria de Cerqueda. O acordo foi adoptado nunha reunión da comisión veciñal que xestiona os terreos co alcalde, Eduardo Parga. A xunta local (integrada por representantes dos propietarios e do Concello) pode propoñer a adxudicación dunha masa común a un titular concreto para destinala a equipamentos colectivos ou outros fins de interese social, como é o caso do Concello de Malpica.

As masas comúns son fincas sobrantes despois de realizar as adxudicacións das parcelas da concentración parcelaria que, polo xeral, son entregadas aos concellos para que poida desenvolver proxectos de interese comunitario.