4. O Concello de Malpica de Bergantiños reitera a súa solidariedade coa Asociación Galega de Ataxias

3Out 2015

Os concelleiros Miguel Fernández e Pilar Doldán participaron hoxe na cuestación realizada pola entidade no mercado municipal

540-f-foto

O tenente de alcalde e concelleiro de Obras, Servizos e Seguridade, Miguel Fernández, e a concelleira de Promoción Económica, Pilar Doldán, participaron hoxe na cuestación realizada no mercado municipal pola Asociación Galega de Ataxias (AGA). Con este xesto, o goberno municipal volveu a manifestar o seu apoio á entidade, que conta con gran implantación no municipio.

Os representantes do goberno malpicán destacaron o importante labor que desenvolve a Asociación Galega de Ataxias tanto na atención directa aos doentes coma na información e asesoramento ás persoas afectadas e aos seus familiares.

Durante a xornada informativa, a presidenta da AGA, Lola Castro, e a vogal Juliana Moscoso Lema repartiron trípticos nos que explican que é unha ataxia, cales son os seus síntomas, o estado das investigacións para atopar unha cura e o labor que desenvolve a propia entidade. As persoas que desexen recompilar máis datos ou colaborar con AGA poden poñerse en contacto vía mail ataxias.galicia@gmail.com ou por teléfono nos números 981 234 651, 636 779 682 ou 629 178 566.