4. O Concello de Malpica de Bergantiños pon en marcha un curso de graduado en ESO para adultos

5Dec 2014

As clases empezarán o día 9 en Buño e o 11 en Malpica
540-f-foto

O Concello de Malpica de Bergantiños porá en marcha a semana que vén un curso de graduado en ESO para adultos. O día 9 comezarán as clases en Buño e o 11 en Malpica, en ámbolos casos ás 10 da mañá. Polo momento hai 9 persoas inscritas en Buño e 6 en Malpica, pero os interesad@s aínda están a tempo de matricularse.

Os grupos serán reducidos, de non máis de 10-12 persoas, e o curso desenvolverase ata o mes de maio. Durante decembro e xaneiro haberá dúas horas de clase semanais, e a partir de febrero serán catro horas, tanto en Buño coma en Malpica. No caso de que a algún alumno lle quede algún módulo pendente para setembro, ao longo do mes de agosto haberá clases de reforzo.