4. O Concello de Malpica conclúe a súa viaxe en Manises coa súa asistencia á Bienal Internacional da Cerámica

26Nov 2019

A concelleira de Olería do Concello de Malpica, Leticia Varela, asistiu onte á Bienal Internacional de Cerámica de Manises e acudiu, ademais, á Asamblea constituinte da Asociación Española de Ciudades de la Cerámica na que se elixiu á nova directiva da entidade. María Jesús Pérez Lozano (Talavera de la Reina) foi escollida como presidenta e Concepción Miguélez (alcaldesa de Alba de Tormes) pasou a ocupar o cargo de vicepresidenta. Así mesmo, a Asamblea serviu para seleccionar Talavera de la Reina como a nova sede da Asociación en España.

Ao longo do encontro abordáronse temas como a dinamización da cerámica a nivel nacional e europeo ou o proxecto Cerasmus, unha iniciativa que podería ser aplicable para a olería de Buño. Durante a súa visita, a concelleira malpicá estivo acompañada por Eloi Mancebo membro da Asociación de Oleiros de Buño, co que se intercambiaron ideas con outros e outras profesionais da cerámica de diferentes ámbitos e lugares. Así mesmo, logo dun xantar conxunto, Leticia Varela aproveitou a ocasión para visitar o Museo de Cerámica de Manises.

Tal e como sinalou Varela, acábase de concluír unha “viaxe moi proveitosa para o noso sector oleiro, na medida en que serve para manter o contacto con outras cidades, e supón tamén o intercambio de experiencias e iniciativas que resulta do máis produtivo”.