Luns 15°
  4. O Concello de Malpica concede 116.000 euros en axudas a 65 autónomos e microempresas do municipio

26Feb 2021

O Concello de Malpica emitiu a resolución definitiva das axudas, por un valor total de 116.000 euros, que recibirán 65 autónomos e pequenas empresas do municipio. Estas subvencións encádranse dentro do programa PEL-Reactiva da Deputación Provincial da Coruña, que pretende impulsar a recuperación e o emprego nos municipios con menos de 50.000 habitantes.

Deste xeito, as persoas e entidades beneficiarias recibirán contías que oscilan entre os 1.500, 2.000, 2.500 e 3.000 euros. O obxectivo básico desta medida é sufragar os seus gastos máis inmediatos antes as restricións e consecuencias da pandemia que en moitos casos obrigaron ao cese da súa actividade.

As empresas e autónomos e autónomas ás que se lle concederon as axudas terán de prazo ata o 31 de marzo do 2021 para xustificar os gastos a financiar. Entre estes está a compra de material antiséptico ou desinfectante; os arrendamentos de maquinaria, vehículos, locais ou instalacións; a adaptación de locais ás medidas de protección fronte á covid-19; seguros de responsabilidade civil ou de accidentes e subministración de auga, gas, combustibles e electricidade.

Desde o goberno local destacaron “a importancia deste tipo de axudas para promover a reactivación do tecido empresarial de Malpica logo do enorme esforzo que supuxo para moitos negocios ter que suspender a súa actividade por mor da situación sanitaria”.

Neste sentido, agradeceron a colaboración “tanto da veciñanza como das persoas á fronte das empresas, que respectaron as fortes restricións e que están facendo posible que a incidencia do virus no municipio se reduza día a día”.

A relación de solicitudes concedidas pódese consultar en https://bit.ly/3uAAYLy.