Martes 14°
Mércores 14°
  4. O Concello de Malpica aproba bonificacións do 50 ao 75% no IVTM para os vehículos respectuosos co medio ambiente

30Out 2016

O Concello de Malpica aprobou unha serie de bonificacións no Imposto sobre Vehículos de Tracción Mecánica (IVTM) en función da clase de carburante e dos motores que utilicen, tendo en conta a súa incidencia no medio ambiente. Desde xeito, os vehículos híbridos, os de motor gasolina ou diésel que conten coa clasificación por consumo A, e os que utilicen biogás, gas natural comprimido, metano, metanol, hidróxeno ou GLP, así coma os mixtos GLP-gasolina, beneficiaranse dunha redución do 50% durante catro anos. Para os vehículos eléctricos ou de emisións nulas, a bonificación será un 75% durante seis anos. En todos os casos, os propietarios deben presentar a solicitude correspondente e a documentación acreditativa.

Os vehículos de máis de 25 anos de antigüidade non pagarán o imposto de circulación

Así mesmo, o prazo para obter bonificacións por antigüidade rebáixase de 35 a 25 anos. Estes vehículos, considerados históricos, terán un desconto do 100%, previa solicitude.