Luns 15°
Martes 14°
Mércores 14°
  4. O Concello de Malpica abre o prazo para solicitar as axudas para microempresas e persoas autónomas afectadas pola COVID19

10Nov 2020

O Concello de Malpica xa abriu o prazo para solicitar as axudas para microempresas e persoas autónomas cuxa actividade se vise afectada pola COVID19. Estas subvencións, que terán un importe total de 116.383,81 €,  están enmarcadas dentro do Programa PEL Reactiva e cofinanciadas pola Deputación Provincial de Coruña e polo Concello de Malpica.

As axudas a conceder oscilarán entre os 1.500 e os 3000 euros e a solicitude das mesmas terá que facerse a través da sede electrónica do Concello antes das 14.00 horas do día 25 de novembro de 2020. Para realizar este trámite, preme nesta ligazón.

Estas subvencións van dirixidas a persoas traballadoras autónomas con ou sen traballadores/as ao seu cargo e microempresas, calquera que sexa a súa forma xurídica,  o obxectivo de financiar os gastos correntes que veñan directamente provocados pola situación sanitaria ocasionada pola COVID19.