Luns 15°
  4. O banco de alimentos do Concello de Malpica e a Fundación Amigos de Galicia mellora os fogares de dúas familias

1Set 2015

O servizo cumpriu este verán dous anos en funcionamento e ten nestes momentos un total de 21 familias usuarias
540-f-foto

O banco de alimentos do Concello de Malpica de Bergantiños, xestionado pola Fundación Amigos de Galicia e a Concellería de Servizos Sociais, está a mellorar os fogares de dúas familias. No mes de agosto facilitouse un colchón a un matrimonio usuario e amoblouse por completo a vivenda dunha familia monoparental con dous fillos a cargo. O banco de alimentos achegou os mobles e o Concello de Malpica adquiriu os electrodomésticos.

Nos dous anos que leva en funcionamento (cumpríronse o 19 de xullo), o banco de alimentos do Concello de Malpica ten contribuído á mellora das condicións de habitabilidade de varios fogares. Nestes momentos o servizo conta con 21 familias usuarias que todos os meses, á parte das necesidades específicas que se poidan atender, reciben alimentos básicos. Na última entrega, á parte de todo tipo de produtos non perecedoiros, os paquetes incluíron polo, peixe, tomates, pementos, froita e salchichas. A concelleira de Servizos Sociais, Marisol Blanco; o concelleiro de Obras, Servizos e Seguridade, Miguel Fernández, e o alcalde, Eduardo Parga, supervisaron o reparto.

UD Cerqueda

O banco de alimentos contará a partir de agora, ademais, coa colaboración da Unión Deportiva Cerqueda. Para empezar, o club destinará os 379 euros recadados no Torneo Solidario Os Petóns á adquisición dos produtos con máis demanda ou que máis escasean nestes momentos. Pero dende a xunta directiva xa se fixo pública a intención de ampliar esa colaboración a todo o ano.

Tanto o alcalde, Eduardo Parga Veiga, coma a concelleira de Servizos Sociais, Marisol Blanco Gorín, agradeceron o xesto solidario da UD Cerqueda e valoraron moi positivamente o convenio coa Fundación Amigos de Galicia, xa que a atención ás familias con máis necesidades é unha prioridade para o goberno municipal.