Mércores 14°
  4. O banco de alimentos do Concello de Malpica e a Fundación Amigos de Galicia achega material escolar ás familias con nenas e nenos

25Set 2015

O servizo ten nestes momentos un total de 21 familias usuarias

540-f-foto

O banco de alimentos do Concello de Malpica de Bergantiños, xestionado pola Fundación Amigos de Galicia e a Concellería de Servizos Sociais, presta unha atención especial aos máis pequenos/as coincidindo co inicio do curso escolar. No reparto correspondente ao mes de setembro o banco de alimentos achegou ás familias con nenos e nenas en idade escolar mochilas equipadas con todo tipo de material de escritura e debuxo, complementando así outro tipo de axudas ás que poidan acceder.

Nos dous anos que leva en funcionamento, o banco de alimentos do Concello de Malpica non só se encarga de subministrar produtos non perecedoiros e alimentos frescos de temporada ás 21 familias usuarias que ten nestes momentos, senón que tamén atende outras necesidades, coma o acondicionamento e/ou amoblamento das vivendas ou, coma neste caso, a achega do material preciso para os nenos e nenas en idade escolar. A concelleira de Servizos Sociais, Marisol Blanco, estivo acompañada no reparto polo alcalde de Malpica, Eduardo Parga, e os concelleiros Miguel Fernández e Iago Espasandín, ademais de persoal do departamento.