4. Nace a Malpica Vidú Cup

5Xuñ 2017

Nace a Malpica Vidú Cup

_DSC0932

O Concello de Malpica de Bergantiños e a Asociación Deportiva Vidú organizan a I Malpica Vidú, un torneo de fútbol 11 de categoría Sub15 no que estarán algúns dos mellores clubs de Galicia e co que tentarán promover o fútbol base na zona.

Desde a organización facemos unha aposta forte por este evento e conseguimos a participación de equipos de renome como o son o Vitória Sport Clube e o GD Chaves (dous clubs portugueses que militan en Primeira División), e varios dos equipos máis grandes de Galicia, aos que se suman dous combinados de calidade como son a Selección Coruñesa e a recentemente creada Selección da Costa.

I Malpica Vidu Cup Cartel

Este evento celebrarase o vindeiro domingo día 11 de xuño nos campos municipais da Pedra Queimada (Malpica de Bergantiños) e Xaviña (Buño). A actividade futbolística dará comezo ás 10.00 da mañá en ámbolos campos onde se disputará a fase de grupos. O grupo para formado por Selección Coruñesa, RC Deportivo, GD Chaves e o Pontevedra CF disputarase na Pedra Queimada, mentres que no que respecta ao grupo B, serán a Selección da Costa da Morte, o CD Lugo, o Vitória de Guimarães e o Atlético Coruña Montañeiros CF, quen se verá as caras en Xaviña.

Todos os partidos que se disputen durante este novo evento terán unha duración de 35 minutos e desde as 10.00h. ata as 13.55h non cesarán en ningún instante. Tras o parón para comer, a actividade futbolística retomarase unicamente en Xaviña (Buño), a iso das 16.30h, coa disputa da fase final do torneo, na que os oito equipos participantes buscarán selar o seu nome nos anais desta Malpica Vidú Cup ao proclamarse campión da primeira edición.

Ademais, este torneo será a segunda cita para a recentemente creada Selección da Costa Sub-15, a cal terá a oportunidade de enfrontarse a rivais de gran nivel en partidos que seguramente queden gravados para sempre na mente dos protagonistas.

Desde a organización desta I Malpica Vidú Cup convidamos a todos os amantes do fútbol que se acheguen ata Xaviña e A Pedra Queimada para gozar desta gran festa do fútbol base.

Normativa I Malpica Vidú Cup

I Malpica Vidú Cup