4. Multitudinaria despedida do mes de agosto

30Ago 2015

Multitudinaria despedida do mes de agosto

Teatro, música tradicional e rock encheron de animación a tarde-noite do sábado
540-f-foto

Veciños de Malpica e visitantes ofreceron unha despedida multitudinaria ao mes de agosto. Centos de persoas participaron nas distintas actividades culturais e deportivas que tiveron lugar na tarde ? noite do sábado, dende o Torneo Solidario Os Petóns no campo de fútbol de Xaviña (Buño) ata o concerto de Five Strings Band na terraza do pub Leño (Malpica).

Especialmente multitudinaria foi a última función do Retablo de Fantoches Rafael Dieste. Nenos e nenas, e tamén moitos papás e mamás, congregáronse no paseo marítimo ás 20.30 horas para desfrutar coa representación de “As mil e unha noites”, un dos últimos espectáculos de Teatro dos Ghazafelhos, que resultou todo un éxito e deixou aos asistentes con ganas de máis.

Pouco antes das 22.00 horas, en plena rúa principal, daba comezo outro espectáculo que reuniu a numeroso público, entre o que se atopaban o alcalde, Eduardo Parga, e o concelleiro Miguel Fernández. A Agrupación Folclórica Aturuxo, que este ano celebra o seu 60º aniversario, é unha entidade coruñesa con lazos co municipio malpicán grazas ao grupo de pandereteiras de Mens que se integraron nel a principios dos anos setenta. A actuación de música e baile, que se prolongou durante máis dunha hora, foi moi aplaudida.

Tamén se quedaron con ganas de máis os asistentes ao concerto da banda ferrolá Five Strings Band organizado polo pub Leño no paseo marítimo. O grupo do mítico Tony Torres demostrou por que está considerado como un dos mellores de Europa no seu estilo.