Martes 13°
Mércores 14°
  4. Malpica inicia os traballos de tala en Croa do Castro, paso previo para a escavación no xacemento

2Xul 2020

Como explica o alcalde, Walter Pardo, “estas intervencións supoñen seguir avanzando no plan de conservación, preservación e posta en valor do patrimonio pétreo e natural do noso municipio”.

O Concello de Malpica iniciou hoxe, xoves 2 de xullo, os traballos para talar os eucaliptos no xacemento Croa do Castro. Estes labores preséntanse como o paso previo aos labores de escavación que se acometerán neste lugar. Segundo as previsións do goberno local, estas actuacións rematarán mañá.

Como explica o alcalde do Concello de Malpica, Walter Pardo, “estas intervencións no xacemento supoñen seguir avanzando no plan de conservación, preservación e posta en valor do noso patrimonio pétreo e natural”.