Martes 15°
Mércores 14°
  4. Malpica de Bergantiños, concello solidario co alzhéimer

23Nov 2016

Malpica de Bergantiños, concello solidario co alzhéimer

Malpica de Bergantiños é un concello solidario co alzhéimer. Así o recoñece o diploma que recolleron onte na sede de Afaber (Asociación de Familiares de Enfermos de Alzhéimer de Bergantiños) o alcalde, Eduardo Parga Veiga, e a concelleira de Servizos Sociais, Marisol Blanco Gorín. O presidente de Afaber, Jesús Villar Antelo, agradeceu a colaboración e a sensibilidade do Concello de Malpica.

Ser solidario co alzhéimer, como recolle Ceafa, significa “contribuír a expandir a mensaxe da necesidade dunha política de Estado sobre o alzhéimer, informar aos seus cidadáns sobre a enfermidade e as súas consecuencias, promover as accións relacionadas coas súas asociacións máis próximas, facilitar a difusión desta mensaxe e concienciar á sociedade” sobre o obxectivo que se persigue.