4. Malpica acollerá do 18 o 22 deste mes un obradoiro de cinema para mulleres

12Xuñ 2018

Malpica acollerá do 18 o 22 deste mes un obradoiro de cinema para mulleres

OBRADOIRO CINEMA

As creadoras do proxecto A Nena Azul: Mulleres que contan. Narrativas femininas do eu a través da cámara estarán en Malpica a semana que vén para impartir un obradoiro de cinema dirixido a mulleres adultas, aberto tanto a mulleres de Malpica coma de calquera outro concello.

Na iniciativa, que conta coa colaboración da Concellería de Servizos Sociais e Igualdade, as participantes aprenderán a contar as súas propias historias a través do cinema, utilizando ferramentas tan accesibles coma unha tablet ou un teléfono móbil. O obradoiro desenvolverase do 18 ao 22 de xuño, e o equipo docente estará formado pola directora Sandra Sánchez, a guionista e directora Ángeles Huerta e a directora de fotografía Lucía C. Pan.

Ao longo destas cinco sesións, que se celebrarán de 16.00 a 20.00 horas, as alumnas coñecerán cada un dos procesos de creación dunha película, e, dun xeito práctico, aprenderán a darlle forma ás súas propias ideas, trasladando a imaxes e sons as súas propias historias. Durante o obradoiro, realizarán unha peza audiovisual conxunta. As persoas que queiran participar poden inscribirse ata o xoves 14 no departamento de Servizos Sociais (981 720 280).

O proxecto A Nena Azul: Mulleres que contan. Narrativas femininas do eu a través da cámara foi galardonado co premio Luisa Villalta de Proxectos Culturais pola igualdade que otorga a Deputación de A Coruña.

Pola súa banda, as docentes teñen relevantes traxectorias profesionales no ámbito cinematográfico galego, con traballos como Tralas luces, Esquece Monelos ou Dhogs. Ademais de ser as únicas mulleres que conseguiron ser recoñecidas co premio Mestre Mateo nas categorías de mellor dirección, para Sandra Sánchez, e mellor dirección de fotografía, para Lucía C. Pan.