Luns 16°
  4. Máis de 80 persoas de todas as idades participan este curso nos talleres de manualidades do Concello de Malpica

10Out 2017

Un total de 82 persoas participan este curso nos talleres de manualidades organizados polo Concello de Malpica a través das concellerías de Cultura e Servizos Sociais.

INAUGURACION MANUALIDADES INFANTIL

Grupo infantil de manualidades

As actividades, que foron poñéndose en marcha nos últimos días, reúnen a persoas de todas as idades, desde nenas e nenos de tres anos ata maiores. Precisamente son estes últimos os que integran os grupos máis numerosos. O de Malpica, que ten como monitora a Lucía Villanueva, está formado por 25 persoas, e o de Buño, dirixido por Chelo García, conta con 15 alumnas. Os dous foron inaugurados polo alcalde, Eduardo Parga, e a concelleira de Servizos Sociais, Marisol Blanco, que reiteraron o seu compromiso cunha actividade que ten tanta demanda. Tamén asistiron ao comezo das clases para persoas con diversidade funcional, cun total de 10 participantes.

MANUALIDADES ADULTAS

Grupo de adultas

Pola súa banda, o departamento que dirixe Noelia Freijeiro completa a oferta con obradoiros dirixidos a nenos/as e adultos/as. Con entusiasmo e ganas de aprender cousas novas comezaron os 20 rapaces e rapazas de tres a dez anos de idade que teñen unha cita todas as semanas no Centro Cívico, e as últimas en incorporarse foron as 12 integrantes do grupo de adultas, que tamén chegaron con moitas ideas para desenvolver ao longo do curso.

Teatro
A oferta de actividades culturais inclúe tamén os obradoiros de animación teatral da Escola Municipal de Actividades Escénicas, que dirixe Silvia Losada no Centro Cívico e na que este ano participarán unha vintena de nenas e nenos divididos en grupos segundo as súas idades.