4. LISTADO DEFINITIVO ADMINISTRATIVO/A INTERINO/A 2014

LISTADO DEFINITIVO ADMINISTRATIVO/A INTERINO/A 2014

540-f-foto

ANUNCIO

Asunto: Resolución de alcaldía relativa a aprobación de listaxe definitiva e composición, data e hora de celebración primeiro exercicio no procedemento de selección convocado para a formación dunha BOLSA DE TRABALLO Grupo C, Subrupo C1, Escala de Administración Xeral e Subescala administrativo.

Rematado o prazo de 3 días hábiles indicado na Base quinta, procede a aprobación da listaxe definitiva de admitidos e excluídos no procedemento de selección convocado para a formación dunha Bolsa de Traballo Grupo C, Subrupo C1, Escala de Administración Xeral e Subescala administrativo.

De conformidade co exposto,  e en uso das facultades que me atribúe o arigo 21 da Lei 7/1985 de 2 de abril, RESOLVO:

1º.- Aprobar a listaxe definitiva de admitidos e excluídos que máis abaixo se indica para participar no procedemento de selección para a FORMACIÓN DUNHA BOLSA DE TRABALLO Grupo C, Subrupo C1, Escala de Administración Xeral e Subescala administrativo que é a seguinte:

ADMITIDOS:

Vázquez González, José Luis

Vidueiros Troitiño, Vanessa

EXCLUÍDOS:

Castro Couceiro Noa, por presentación da solicitude fora de prazo.

2º.- Designar como membros do Tribunal Cualificador:

Presidente: Carlos Cruz Freire, Técnico de Xestión Económica do Concello de Malpica de Bergantiños  ( Suplente: Juan Carlos Penedo Loureiro, Admnistrativo do Concello de Malpica de Bergantiños).

Vogais:

1º Vogal: Mª Loreto López Fernández, secretaria do Concello de Camariñas ( suplente: Paula Mª Suárez  Cotelo , secretaria do Concello de Cabana de Bergantiños).

2º Vogal: Raúl Martínez Martínez, secretario do Concello de Cerceda ( suplente:   Miguel Iglesias Martínez, secretario do Concello de A Laracha).

3.- Vogal: José Villán Fuertes, secretario do Concello de Carballo ( suplente: Eduardo Mera Rico, Interventor do Concello de A Laracha).

4º.- Secretaria: Mónica Pichel García, secretaria do Concello de Malpica de Bergantiños (suplente: Ana María Iglesias Gato, Interventora do Concello de Malpica de Bergantiños).

Aprobar o lugar, a data e hora de comezo do procedemento de oposición:

Constitución do Tribunal: o día 9 de xullo de 2014 ás 9:00 horas  na Casa do  Concello de Malpica de Bergantiños  sito en Avda Emilio González, 1. 15113. Malpica de Bergantiños.

1º Exercicio: Día 09/07/2014 ( comezo ás 11:00 horas.)

Lugar: Os aspirantes presentaranse á hora sinalada na Lugar: Casa do Oleiro de Buño ( Lugar de A Camposa, s/n, 15111, Buño).

4º.- De acordo co establecido nas Bases, que se expoña no Taboleiro de Anuncios da Casa do Concello a listaxe definitiva de admitidos e excluídos, composición do Tribunal Cualificador e datas e lugar do procedemento selectivo.

Malpica de Bergantiños, 27 de xuño de 2014.

O alcalde

Edudardo J. Parga Veiga