4. Juan O Botero permanecerá para sempre na memoria colectiva de Malpica grazas á rúa que leva o seu nome

2Out 2017

RUA JUAN O BOTERO

Juan O Botero xa ten unha rúa en Malpica. O grupo de goberno fíxose eco da petición presentada o Concello por un grupo de veciños, que mesmo levaron a cabo unha campaña de recollida de sinaturas a través plataforma change.org, na que moitas persoas destacaron a humildade, a humanidade e o bo facer dunha persoa tan coñecida como querida na súa vila, calidades que tamén louvou o alcalde, Eduardo Parga, na inauguración da rúa.

INAUGURACION 2

O sábado pola tarde tivo lugar o descubrimento da placa, nun acto no que participou o grupo de goberno case en pleno e a familia do homenaxeado. A 2ª Travesía do Río, onde viviu Juan O Botero, leva xa o seu nome.

Juan Manuel Vázquez finou fai un ano, pero permanecerá para sempre na memoria colectiva grazas á rúa que leva o nome polo que todo o mundo o coñecía, Juan O Botero.