Luns 15°
Martes 14°
Mércores 14°
  4. Xa podes inscribirte no Concurso de barcanas e castelos de area “Praia de Area Maior”

12Ago 2019

Xa podes inscribirte no Concurso de barcanas e castelos de area “Praia de Area Maior”, organizado pola Concellería de Cultura de Malpica e que celebrará a súa 19ª edición o 23 de agosto, coincidindo, como é tradición, co arranque das Festas do Mar. As anotacións poderán realizarse no Centro Cívico ata o día 22 e o propio día 23 ata as 11.00 horas na praia.

Haberá tres modalidades de participación: infantil (ata os 10 anos), amateur (de 10 anos en diante) e barcanas (sen límite de idade). E outorgaranse seis premios: 1º, 2º e 3º na modalidade amateur (Premios Sonpress 2019, dotados con 130, 70 e 50 euros, ademais de trofeo), premio á mellor barcana (Premio Asociación de Mulleres Redeiras Artesás Mar da Illa, consistente en trofeo), premio infantil (trofeo) e premio especial do público (Premio Asociación de Amas de Casa de Malpica, consistente en trofeo), que se elixirá mediante votación en urna de 13.00 a 13.30 horas.

As persoas participantes disporán de dúas horas para elaborar as súas creacións con area na Praia de Area Maior. O xurado, integrado por representantes do Concello de Malpica e das entidades colaboradoras, valorará a calidade artística e a orixinalidade de cada proposta segundo os criterios establecidos.

CARTEL CASTELOS AREA xullo 19