Luns 16°
  4. Surf, kayak, ciclismo, zumba, vela, fútbol e campamentos para un verán cheo de actividade deportiva en Malpica

6Xul 2017

SURF 2017 (2) PRENSA

Participantes no curso de surf co concelleiro de Deportes, Iago Espasandín, e o primeiro tenente de alcalde, Miguel Fernández

As nenas e os nenos de Malpica non pararán un minuto este verán, porque xa desde o mes de xuño e ata o de setembro poden participar nun feixe de actividades organizadas pola Concellería de Deportes coa colaboración de entidades e empresas. A finais de xuño celebrouse o curso de surf, cunha altísima participación, e onte mesmo rematou o de kayak de mar, coincidindo coa saída dos/as participantes na excursión de aventura a Asturias que inclúe descenso do Sella en piragua, senda do oso en bicicleta e parque multiaventura, entre outras propostas.

Para o que queda de mes a oferta é moi ampla. O 16 celebrarase o Día da Bicicleta, organizado polo Grupo Voz, para o que non hai límite de prazas nin de idade. Do 10 ao 14 desenvolverase o Campamento Deportivo Costa Bergantiñá para nenas e nenos nados entre os anos 2003 e 2010. E do 17 ao 21 coincidirán dúas actividades. Por unha banda, o Campus de Fútbol Costa Bergantiñá, para nenas e nenos nados entre o 2005 e o 2010, e, por outra, o Curso de Vela da Deputación da Coruña, para rapaces e rapazas de 9 a 18 anos, e que este ano celebrarase en Corme. Por certo que o prazo de inscrición rematará mañá, e os/as interesados/as deben dirixirse ao Concello de Ponteceso.

Durante o mes de agosto desenvolverase o Torneo de Fútbol Praia e Fútbol Sala Infantil, para nenas e nenos de entre os anos 2002 e 2010, e todos os martes e xoves de 12 a 13 horas tamén haberá zumba praia para toda as idades, sen límite e sen cotas. A última proposta do verán é o Campamento Deportivo da Deputación, que se realizará en Culleredo do 26 de agosto ao 1 de setembro. Só hai tres prazas e haberá un único día de inscrición, que será o 17 de xullo, no departamento de Deportes do Concello de Malpica.

DIPT VERAN A copia

DIPT VERAN B copia