Luns 15°
Mércores 14°
  4. SEA iniciará este mes os labores de limpeza e roza do parque empresarial

10Ago 2019

SEA iniciará este mes os labores de limpeza e roza do parque empresarial

con beatriz sestayo xerente sea

A xerente de SEA reuniuse recentemente co alcalde

A xerente da Sociedade Suelo Empresarial del Atlántico (SEA), Beatriz Sestayo, asinou o contrato para a execución da limpeza, roza, eliminación da vexetación e xestión da biomasa vexetal das parcelas do Parque Empresarial de Malpica, que comezará este mesmo mes.

A empresa “ Forpón” será a encargada de realizar os traballos, aos que a SEA destina 1.856 euros. O prazo de execución do contrato é de 21 días naturais desde a firma do contrato, realizada o 8 de agosto.

A xerente da SEA, Beatriz Sestayo, destacou que o contrato responde o compromiso “de SEA de manter o patrimonio industrial público en óptimas condicións para o impulso á creación de emprego”, tal como se comprometera na reunión que mantivo recentemente co alcalde, Walter Pardo.