4. Representantes do Concello e das entidades reuníronse para preparar a cabalgata que percorrerá as parroquias malpicás

4Xan 2015

Melchor, Gaspar e Baltasar visitarán mañá Buño, Cambre, Leiloio, Seaia e Malpica, e o día 6, Mens, Barizo, Seaia, Santirso, Pontella, Beo e Cerqueda
540-f-foto

Xa está todo preparado para a cabalgata de Reis. Representantes das asociacións Malante, Carcaxía, San Xulián O Brizo e San Antonio, da Policía Local, de Protección Civil e do Concello de Malpica reuníronse para organizar a recepción ás Súas Maxestades de Oriente, que percorrerán todas as parroquias.

Melchor, Gaspar e Baltasar sairán mañá ás 17 horas do bar O Forno de Buño. Ás 18.30 chegará ao local sociocultural de Cambre e ás 20 horas serrá a recepción no porto de Malpica. A cabalgata percorrerá as parroquias seguindo o itinerario do autobús escolar de primaria. Os Reis Magos, que teñen o don da ubicuidade, tamén visitarán Leiloio. Ás 18 horas chegarán á Feira Nova. E rematarán o día en Seaia, onde entregarán agasallos polas casas a partires das 21 horas.

A comitiva real seguirá por terras malpicás o día de Reis. Ás 10 horas estará na igrexa de Mens para que os nenos de Mens e Barizo poidan saudar a Melchor, Gaspar e Baltasar. Á mesma hora iniciarán unha ruta pola parroquia de Seaia dende a Casa de Cultura, e á saída da misa estarán en Santirso. A Pontella chegarán ás 12 e a Beo, ás 12.30, sempre seguindo o itinerario do transporte escolar. En Cerqueda tamén farán un percorrido por toda a parroquia ao longo da mañá.