4. Programación deportiva de Nadal do Concello de Malpica

4Dec 2019

Programación deportiva de Nadal do Concello de Malpica

O Concello de Malpica ultima os preparativos para un compendio de actividades deportivas para as Festas de Nadal, baixo o lema ‘Nadal Deporte 2019’.

Así, o programa comezará o vindeiro sábado, 21 de decembro, coa exhibición de patinaxe, que se celebrará a partir das 18:00 horas no pavillón polideportivo de Malpica. O día 23 de decembro, será a quenda para as persoas amantes do tenis de mesa. O pavillón polideportivo acollerá novamente esta cita, a partir das 10:00 horas, e para a que se hai que inscribir previamente no Concello. A data límite é o 19 de decembro.

Os días 26 de decembro e 2 de xaneiro desenvolverase o torneo de fútbol 3×3, tamén no pavillón polideportivo. As xornadas darán comezo a partir das 10:00 horas da mañá, e poden participar todas as persoas de máis de seis anos de idade. O 27 de decembro de 10:00 a 13:00 horas, quenda da xincana ciclista, actividade organizada polo Club Ciclista Carballo, e na que colabora o Concello de Malpica. O 30 de decembro, na previa de Fin de Ano, o Centro Cívico de Malpica acollerá unha charla deportiva ás 11:30 horas.

Para recibir o ano da mellor maneira, o 3 de xaneiro celebrarase o ‘Día do baloncesto de Nadal’, de 10:30 a 13:00 horas, para persoas a partir de 9 anos. As inscricións rematan o día 19 de decembro, e poden facerse efectivas nas oficinas do Concello.