4. Persoas con diversidade funcional da Costa da Morte fórmanse en Buño nun curso de Acondicionamento de mobiliario urbano e xardíns

2Mar 2018

CURSO INTEGRO 1A Casa do Oleiro de Buño acolle un curso de Acondicionamento de Mobiliario Urbano e Xardíns no que participan veciños e veciñas do municipio de Malpica xunto a outros alumnos/as de diversas localidades da Costa da Morte. Esta nova acción formativa, impartida pola asociación Íntegro e a empresa de economía social MáisPorvir, está dirixida a persoas con diversidade funcional para mellorar a súa capacitación profesional e favorecer así a súa inserción laboral. No acto de inauguración estiveron presentes o alcalde de Malpica, Eduardo Parga Veiga; a concelleira de Servizos Sociais, Marisol Blanco Gorín; o primeiro tenente de alcalde, Miguel Fernández; a xerente de MáisPorvir, Sandra Caamaño, e a traballadora social do Centro de Recursos de Nantón, Sandra Reimúndez.

Unha vez máis o Concello de Malpica reafirma o seu compromiso con colectivos en situación de vulnerabilidade apostando pola súa formación. Nesta ocasión, a concellería de Servizos Sociais mostrou a súa colaboración a través da cesión dun aula destinada á formación teórica de doce persoas con diversidade funcional. Así mesmo, ao longo do obradoiro, que se prolongará ata o 15 de xuño, os alumnos/as tamén poderán desenvolver as sesións prácticas en diferentes áreas verdes e zonas axardinadas do municipio.

O clases levaranse a cabo de luns a venres, de 9:30 a 14:30h. A formación teórica consistirá na realización dun módulo específico de xardinería, carpintería e competencias transversais á que seguirá a correspondente posta en práctica en diferentes localizacións do municipio.

Esta acción formativa está subvencionada pola Fundación ONCE e co-financiada por Íntegro e o Fondo Social Europeo (FSE).