Luns 15°
Martes 14°
Mércores 14°
  4. Os obradoiros de lendas do Concello de Malpica chegan aos centros escolares do municipio

12Out 2014

As xornadas de investigación dirixidas por Xosé Manuel Varela serán os días 14 e 21
540-f-foto

Os escolares do concello de Malpica de Bergantiños converteranse nos próximos destinatarios do resultado das xornadas de investigación de lendas malpicás realizado semanas atrás por Xosé Manuel Varela nas Aulas de Lecer de Buño e Malpica. Os colexios participantes serán o CEIP Milladoiro de Malpica, o IES Urbano Lugrís de Seaia e o CEIP Xoaquín Rodríguez Otero de Buño.

A primeira cita terá lugar o vindeiro martes 14 de outubro. A partir das 12 da mañá, Varela desenvolverá no colexio Milladoiro un obradoiro con alumnado de 6° de Educación Primaria.

O seguinte encontro está programado para o martes 21 de outubro. Os obradoiros de lendas desenvolveranse ó longo de toda a xornada. Os destinatarios do pase da mañá será o alumnado de 1° e 3° de ESO do Urbano Lugrís, en dúas sesións que darán comezo ás 12.35 h. Para a xornada de tarde, os protagonistas serán os de 5° e 6° de Primaria de Buño.

Con estas catro sesións de transmisión xeracional de literatura oral, precedida por outra xa realizada no mes de maio con alumnado de 4° de ESO do Urbano Lugrís, péchanse as actividades de dinamización lingüística do presente ano e que contaron co respaldo da Secretaría Xeral de Política Lingüística. Non obstante, o próximo obxectivo será divulgar nunha publicación ilustrada estas interesantes mostras de tradición que abranguen a totalidade das parroquias do concello.