4. O xerente do Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar, Perfecto Rodríguez, visitou hoxe a escola infantil de Malpica

13Abr 2018

IMG_3537

O xerente do Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar, Perfecto Rodríguez, visitou hoxe a escola infantil de Aldeola acompañado polo alcalde, Eduardo Parga, e polo primeiro tenente de alcalde, Miguel Fernández, así como pola dirección do centro. Os representantes municipais trasladáronlle algunhas peticións para mellorar os servizos que se prestan á familia nesta escola da rede pública Galiña Azul e realizaron un percorrido por todas as dependencias.

O número de nenos matriculados na escola infantil de Malpica, que entrou en servizo no ano 2015, aumentou de xeito considerable nos últimos anos, pasándose de 28 pequenos en febreiro do curso 2015-2016 a 35 en febreiro do presente curso 2017-2018. Ademais, e á vista das solicitudes de praza xa rexistradas para o próximo curso (2018-2019), a previsión é que volva medrar o número de alumnos.

IMG_3552

O centro malpicán manterá o próximo curso (2018-2019) a súa oferta de prazas, cun total de 41, o que sitúa a taxa de cobertura pública nese concello coruñés en escolas para nenos de 0 a 3 anos no 83,67%, moi por riba da recomendación da Unión Europea para os seus estados membros, así como da taxa de referencia do 50%.

Esa oferta permite prestar servizo, ademais, non só ao concello de Malpica, senón tamén ofrecer recursos para facilitar a conciliación da vida laboral e familiar a pais e nais doutros concellos da área que teñen elevada demanda de prazas, que carecen de escolas públicas, como Laxe, ou que non contan con centros da rede A Galiña Azul, como Cabana de Bergantiños.