Luns 15°
  4. O sábado 22 disputarase o II Torneo de xadrez Concello de Malpica – I Memorial Ángel Rubio

12Set 2018

II Torneo Concello Malpica

O pavillón municipal será a sede do II Torneo de xadrez Concello de Malpica – I Memorial Ángel Rubio, valedeiro para o III Circuíto Intercomarcal de Xadrez. A competición, organizada polo Club Xadrez Arteixo co patrocinio do Concello de Malpica, será o día 22 deste mes, e as inscricións poden realizarse ata o 21 enviando un correo electrónico a pokeryajedrez@gmail.com ou chamando ao número de teléfono 617 234 393. A cota para a categoría xeral é de 7 euros; sub-14 e locais terán un prezo reducido de 4 euros e para GM-MI será de balde.

Estas son as características do torneo:

• Sistema de xogo: suízo a 7-8 rondas, dependendo do número de xogadores.
  • Ritmo de xogo: 10´+3”
  • Horario de xogo: presentación 15:45, 1ª rolda 16:00, clausura 21:00
  • Emparellamentos: realizaranse mediante programa informático, non se admitirán reclamacións agás erros na introdución de resultados antes da seguinte rolda.
  • Participantes: todos os xogadores deben estar federados. O torneo será válido para ELO FIDE de xadrez rápido.
  • Desempates: resultado particular, bucholz -1, bucholz total e APRO.
  • Tempo de espera: ata a caída da bandeira. Un xogador que non compareza a partida sen causa xustificada será eliminado do torneo.
  • Premios: 800€ en total. A maiores, sorteo dun cheque regalo de Gadis por valor de 20€ ou cesta de Frutas Fondo entre os non premiados. Os premios non son acumulables e repartiranse por rigorosa orde de clasificación; no caso de optar a dous levarase o de maior contía e se son iguais seguirase a orde xeral do circuíto.
  • Regras de xogo: Aplicarase o especificado no apéndice A4 das leis de xadrez da FIDE para xadrez rápido (partidas sen supervisión axeitada). Para o non especificado nestas bases aplicarase o regulamento da FIDE.