Luns 15°
Martes 14°
Mércores 14°
  4. O plan de mantemento do Concello de Malpica permitiu mellorar máis de 20.000 metros de vías municipais

17Out 2014

O goberno municipal xestionou unha achega da Deputación para facer fronte a un investimento que supera os 226.000 euros
540-f-foto

O Concello de Malpica de Bergantiños vén de rematar un plan de acondicionamento e mantemento que permitiu mellorar un total de 20.489 metros de vías municipais. O programa de actuación deseñouse en función das necesidades, de maneira que nalgúns casos só foi preciso acometer a limpeza das cunetas, pero na maioría leváronse a cabo tarefas de adecuación dos firmes, bacheos repavimentacións ou novas pavimentacións.

O goberno municipal de Malpica xestionou unha achega da Deputación por importe de 226.578,80 euros para poder levar a cabo o plan de mantemento, que afectou a un total de 21 tramos de vías repartidos polos lugares de Barizo, Asalo, Mens, Beo, Seia, Taraio, Aldeola, Buño, Cambre, Pedrosa, Piñeiros, Santiso, Vilarnovo e Seixas.

As intervencións foron diferentes en cada caso. A actuación realizada no núcleo de Beo, por exemplo, incluíu o derrubo dun muro para ensanchar a calzada uns dous metros, o que facilita tanto o tráfico rodado, ao permitir que circulen dous vehículos en paralelo, coma peonil. Tanto o alcalde, Eduardo Parga, como o concelleiro de Obras, Miguel Fernández, destacaron especialmente este último aspecto por tratarse dunha rúa urbana que estaba moi deteriorada e que foi totalmente pavimentada con cemento.

En Asalo asfaltáronse dous tramos, un de zahorra e outro de terra, e o primeiro tamén foi ampliado para mellorar a mobilidade. Outra das vías ensanchadas foi a de Sorrío (Seaia), onde ademais acometeuse a canalización das augas pluviais para intentar resolver as inundacións que todos os invernos afectan ás fincas e á mesma estrada. A canalización das augas foi unha actuación complementaria, así mesmo, en Leiloio, onde a pista foi ensanchada e asfaltada. En Buño as obras leváronse a cabo no límite co municipio de Ponteceso. De feito, os dous concellos puxéronse de acordo para realizar o asfaltado nos seus treitos correspondentes.