4. O paseo marítimo de Malpica estrea varandas de aceiro inoxidable

23Xan 2019

O paseo marítimo de Malpica estrea varandas de aceiro inoxidable

VARANDA PASEO 2

O alcalde e o concelleiro de Obras e Servizos, no paseo

A Concellería de Obras e Servizos de Malpica vén de acometer, con fondos municipais, a renovación das varandas do paseo marítimo. Hoxe mesmo rematou a colocación dos novos elementos de protección, que están fabricados en aceiro inoxidable pulido, semellante ao que se utiliza nos barcos, para garantir a súa durabilidade.

VARANDA PASEO 3

Detalle das varandas

O concelleiro de Obras e Servizos, Miguel Fernández, explicou que as varandas anteriores atopábanse en moi mal estado, froito do deterioro de case trinta anos, e que representaban un perigo potencial para as persoas usuarias do paseo. Mellorar a seguridade da veciñanza e visitantes é o principal obxectivo do investimento que vimos de realizar, que, ao mesmo tempo, introduce un elemento de primeira calidade nun dos nosos principais recursos turísticos e un dos espazos públicos máis frecuentados do noso concello.