4. O Instituto Nacional de Estatística eliminou o colexio electoral da parroquia de Cambre por ter menos de douscentos electores

14Dec 2015

O alcalde informa nun bando aos veciños e veciñas da parroquia de que poderán exercer o seu dereito ao voto na mesa da Raxeira (Leiloio)

540-f-foto

O alcalde de Malpica, Eduardo Parga Veiga, vén de publicar un bando informativo sobre a decisión do Instituto Nacional de Estatística de suprimir a mesa electoral da parroquia de Cambre por ter menos de douscentos electores. Segundo a lei, ningún colexio electoral poderá ter menos de douscentos electores, cifra que non se acada nestes momentos na parroquia de Cambre.

No mesmo bando, o alcalde informa de que os veciños e veciñas de Cambre que desexen exercer o seu dereito ao voto o vindeiro domingo poderán facelo na mesa electoral da Raxeira (Leiloio). Eduardo Parga expresou a súa solidariedade co electorado de Cambre que lle manifestou o seu desexo de que se mantivese o colexio electoral na parroquia, e aclarou que a decisión de suprimilo non corresponde ao Concello de Malpica, senón ao cumprimento da lei por parte do INE, como tamén ten ocorrido en parroquias doutros concellos da contorna.