4. O goberno local de Malpica aborda co conselleiro de Política Social a mellora dos servizos aos maiores

18Abr 2016

CONSELLEIRO 2

O alcalde de Malpica, Eduardo Parga, e o primeiro tenente de alcalde, Miguel Fernández, mantiveron hoxe unha reunión co conselleiro de Política Social, José Manuel Rey Varela, dentro dunha rolda de xuntanzas orientadas a optimizar os recursos locais e autonómicos de cara a acadar melloras na atención e nos servizos sociais destinados á cidadanía.

Na reunión, celebrada en San Caetano e na que tamén participou o xerente do Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar, acordouse continuar coa colaboración entre as dúas Administracións. Neste sentido, na reunión fíxose un balance moi positivo da posta en marcha da escola infantil e do incremento de 70 horas no Servizo de Axuda no Fogar (SAF), ata acadar as 1.878 horas actuais, que benefician a 37 usuarios/as. Na mesma liña, o conselleiro comprometeuse cos representantes do goberno municipal de Malpica a realizar un novo aumento de horas que permitirá eliminar a lista de agarda actual.

O alcalde realizou una valoración moi positiva da ampliación das horas para poder dar resposta a todas as solicitudes. Así mesmo, Eduardo Parga presentou a José Manuel Rey a posibilidade de construción dun centro de día para maiores. A este respecto, o conselleiro avanzou que o seu departamento está a traballar na posta en marcha dunha nova rede de centros sociais, unha posibilidade que estudarán ámbalas Administracións coa finalidade de ver a viabilidade de incluír a Malpica nesa rede.