4. O fútbol base volveu a conquistar Xaviña no I Memorial Ramón Calvete Gómez

23Abr 2019

O fútbol base volveu a conquistar Xaviña no I Memorial Ramón Calvete Gómez

EF Luis Calvo Sanz Campión Benxamín

O V Torneo de Fútbol Base Concello de Malpica – I Memorial Ramón Calvete Gómez converteu nunha festa do fútbol e da deportividade o campo municipal de Xaviña (Buño), no que se deron cita case 500 nenos e nenas.

O xoves foi o día de benxamíns e infantís, con 16 equipos en total. As Escolas de Fútbol Luis Calvo Sanz alzáronse co campionato na categoría benxamín, despois de superar á SD Sofán por 6-2. O Imperátor OAR da Coruña foi terceiro e o Galicia Gaiteira, cuarto. Nos trofeos individuais, Lucas Suárez, das EF Luis Calvo Sanz, recibiu o Trofeo Ramón Calvete Gómez ao mellor xogador, mentres que o gardameta da SD Sofán A, Ismael Cancela, foi elixido como mellor porteiro do torneo.

Na categoría infantil o título foi para o Corme, que se impuxo ao Cabana na final. O Bergantiños foi terceiro e o Concello de Zas, cuarto. O Trofeo Ramón Calvete Gómez ao mellor xogador foi para Borja Torrado, do Corme CF, mentres que o mellor porteiro do torneo foi Yago Pazos, da Cabana SD.

O venres foi a quenda de prebenxamíns e o alevíns.

Na categoría prebenxamín, as Escolas de Fútbol Luis Calvo Sanz mostráronse intratables de principio a fin e gañaron o torneo. Tordoia foi segundo; Cee, terceiro, e Camariñas, cuarto. No que respecta aos premios individuais, o Trofeo Ramón Calvete Gómez ao mellor xogador foi para Iker López, da SD Tordoia, e o de mellor porteiro foi para Iago Marcote, do UC Cee.

Por último, na categoría alevín tamén se impuxeron as EF Luis Calvo Sanz, tras vencer na final ao Cerqueda. O terceiro posto foi para o Sofán, que gañou ao Cabana na quenda de penaltis. O Trofeo Ramón Calvete Gómez ao mellor xogador foi para Manu Abelenda, das EF Luis Calvo Sanz, e o de mellor porteiro, para Kelyan Faria, do Cabana SD.