4. O domingo 14 de agosto celebrarase a VII edición da “Travesía a nado Sisargas” Malpica

22Feb 2016

Durante o mes de abril estará aberto o prazo para inscribirse nesta proba en mar aberto cunha distancia en liña recta de 4,2 km

sisargas travesia

O período de preinscricións abrirase o día 1 de abril e pecharase o día 25 de abril. O importe da preinscrición será de 5?. O Club Travesía Sisargas doará o total da recadación das preinscricións á Ong “Save the Children”, que o destinará ao “Programa de atención da Infancia en España”.

O número límite de participantes nesta edicción será de 180 que se repartirán da seguinte forma: 15 prazas Club Travesía Sisargas, 10 prazas Concello de Malpica, 5 prazas para os 5 primeiros clasificados da pasada edicción e 150 prazas abertas a todos os participantes que se queiran inscribir na proba. Podedes ampliar toda a información da travesía e como inscribirse na nosa web www.travesiasisargas.com.

Os organizadores agradecen a colaboración do Concello de Malpica, Confraría de Pescadores, Protección Civil, Cruz Vermella do Mar, e de todos os nosos patrocinadores e colaboradores.