4. O Día do Ritmo ofrecerá este venres en Malpica un espectáculo de baile moderno e ximnasia rítmica

23Abr 2019

cartelDR(1)

O venres 26 celébrase o Día do Ritmo, que cumpre 14 anos consolidado como unha cita de éxito, tanto polo espectáculo que ofrece como pola elevada participación de deportistas e de público. O pavillón municipal de Malpica será escenario dun espectáculo de deporte e música aberto a todos os públicos, que comezará cunha exhibición de ximnasia rítmica a cargo das escolas municipais de Cabana e Malpica e rematará cunha demostración do alumnado da escola municipal de baile moderno do Concello de Malpica.

O espectáculo comezará ás 18.00 horas, e a entrada é libre.

Nos últimos años, desde a área de Deportes do Concello de Malpica vense realizando un importante esforzo na promoción das modalidades deportivas de baile moderno e ximnasia rítmica. Con esa intención, á marxe de difundir a súa práctica involucrando a diferentes entidades, incluso de fóra do municipio, estableceuse a organización dun evento co obxecto de dar unha maior difusión a ditas actividades e poder ofrecer tamén un espazo específico para realizar demostracións do aprendido durante o curso.