4. O Día do Patín reúne este venres en Malpica a preto de 300 nenos e nenas dos concellos de Costa Bergantiñá

22Mar 2018

patinaje1 copia (1)

Malpica acolle este venres unha nova edición do Día do Patín, organizado pola Agrupación Deportiva Costa Bergantiñá coa colaboración do Concello. Tras o éxito acadado nas anteriores, a de mañá será outra tarde de espectáculo, música e diversión tanto para participantes coma para público. A cita, ás 18.00 horas no polideportivo municipal.

Nestes últimos años, a Agrupación Deportiva Costa Bergantiñá trata de aproveitar as sinerxias xurdidas entre os concellos que pertencen a esta entidade, e nesta ocasión prográmase un evento de patinaxe onde se plasma o gran esforzo dos/as participantes nas escolas de patinaxe e do monitorado para organizar unha exhibición coma esta.

Nesta edición contaremos con preto de 300 participantes, 45 deles/as alumn@s da Escola Municipal de Malpica, e o resto de Laxe, Cabana, Coristanco e Ponteceso.
O Club Deportivo Costa Bergantiñá conta tamén coa colaboración do Club Patín Velúa, Deporte en Idade Escolar da Xunta de Galicia e Deputación de A Coruña.