4. O Concello de Malpica volve a contar cunha empresa de economía social para a prestación de servizos públicos

22Xul 2016

Asinado o contrato coa UTE Máis Porvir-Combina Social para a prestación do servizo de conserxería no CEIP Milladoiro e o pavillón de deportes

CONTRATO + PORVIR 2

Despois da sinatura do contrato, hoxe mesmo empezaron a traballar as dúas persoas con discapacidade física que se encargarán do servizo de conserxería no CEIP Milladoiro e no pavillón polideportivo de Malpica. Deste xeito, o goberno municipal volve a apostar -como xa fixo coa integración dun usuario de Aspaber no servizo de limpeza viaria- por unha empresa de economía social para a prestación de servizos públicos.

O alcalde, Eduardo Parga Veiga, asinou a primeira hora o contrato coa UTE Máis Porvir-Combina Social, as empresas creadas e xestionadas por Íntegro e Cogami, respectivamente, para a prestación de servizos e a xeración de recursos que permitan a ámbalas entidades seguir desenvolvendo o seu importante labor social. Máis Porvir e Combina Social estiveron representadas polos seus administradores, Adolfo López Baña e Álvaro García Bustelo. O alcalde destacou a importancia de que as Administracións públicas sexan as primeiras en dar exemplo para que a integración laboral das persoas con diversidade funcional poida producirse con normalidade tamén no ámbito privado.

O contrato terá unha vixencia dun ano, prorrogable por outro, e permitirá a inserción laboral de dúas persoas con discapacidade física. Haberá un terceiro traballador para substitucións.