Luns 15°

O Concello de Malpica regula a concesión de espazos no Centro Cívico

As entidades poden presentar as súas solicitudes ata o día 10
540-f-foto

O Concello de Malpica de Bergantiños decidiu regular a concesión de espazos no Centro Cívico para evitar os problemas que poidan xurdir á hora de que as entidades que os utilizan organicen as súas actividades, segundo informou a concelleira de Educación e Cultura, Noelia Freijeiro. Para contribuír a unha mellor planificación abriuse un prazo de solicitude, do cal xa se informou por carta ás entidades, e que rematará o mércores 10 de setembro.

A solicitude de espazos no Centro Cívico debe realizarse no rexistro xeral do Concello de Malpica mediante o formulario establecido a tal efecto, e no cal debe indicarse a actividade para a cal se fai a solicitude e as características técnicas que se precisan (metros cadrados, equipamento da sala, etc?). As solicitudes resolveranse nun prazo máximo de 5 días. No caso de que dúas ou máis entidades pidan os mesmos espazos en horarios coincidentes, a Concellería de Educación e Cultura convocará aos interesados co obxecto de estudar coas partes as posibles solucións. No caso de non acadarse un acordo, a Alcaldía, a proposta da Concellería de Educación e Cultura, resolverá como estime máis convinte para garantir o dereito das entidades solicitantes ao uso dos espazos do Centro Cívico e promover un clima de convivencia, tolerancia, cooperación e boa veciñanza entre as diferentes entidades do Centro Cívico.

A concesión de espazos deberá respectar a programación xeral de actividades do Centro Cívico e as programacións dos departamentos de Educación e Cultura e Servizos Sociais (Mostra de Teatro, Nadal, Antroido, Nos Tempos das Letras, Malpica Verán, Aula de Lecer, actividades de maiores, etc.).