4. O Concello de Malpica recoñece a colaboración do xerente de Silfo Surfcamp no mantemento da seguridade na praia

24Out 2015

O alcalde, o concelleiro de Seguridade e o xefe de Protección Civil fixéronlle entrega hoxe dunha placa de agradecemento

540-f-foto

O Concello de Malpica e Protección Civil quixeron recoñecer e agradecer a colaboración de Juan José Rodríguez Hierro, xerente de Silfo Surfcamp, facéndolle entrega dunha placa na que se fai alusión ao seu labor desinteresado e ao importante apoio que presta para o mantemento da seguridade na praia de Area Maior.

O alcalde de Malpica, Eduardo Parga, presidiu a recepción que se lle ofreceu este mediodía na Alcaldía, onde José Rodríguez quixo agradecer, pola súa banda, o xesto do goberno municipal. Posteriormente, o homenaxeado e o alcalde, acompañados polo concelleiro de Seguridade e tenente de alcalde, Miguel Fernández, e polo xefe de Protección Civil, Iván Muiño, desprazáronse ata o salón de plenos para oficializar o acto. Eduardo Parga insistiu no importante apoio que supón a entidade que representa José Rodríguez á hora de garantir a seguridade dos usuarios/as da praia.