4. O Concello de Malpica promociona a Romaría de Santo Hadrián e a Mostra da Olería de Buño en Festur

8Xuñ 2016

SANTO-HADRIAN-2-web

O Concello de Malpica promociona a Romaría de Santo Hadrián e a Mostra da Olería de Buño en Festur, a Feira de Festas de Interese Turístico de Galicia, que se celebrará dende mañá xoves e ata o domingo en Silleda, no marco da 39ª Feira Internacional Abanca Semana Verde de Galicia. A fin de semana, ademais do persoal de información, no stand de Malpica haberá demostracións a cargo do oleiro José Antonio Corral. O horario de apertura, tanto o sábado coma o domingo, será de 10.00 a 21.00.

Cartel-Santo-Hadrian-webEste ano, a través da Concellaría de Promoción Económica está en marcha tamén unha campaña específica de difusión da Romaría do Santo Hadrián na que colaboran Turismo de Galicia, a Xunta de Galicia e Abanca. A presentación da campaña tivo lugar hoxe na propia ermida, que se converterá o vindeiro domingo 19 no punto de encontro de milleiros de persoas. O alcalde, Eduardo Parga; a concelleira de Promoción Económica, Pilar Doldán, e o de Seguridade, Miguel Fernández, presentaron o cartel anunciador da romaría e os panos de romeiro que se distribuirán nos vindeiros días. A campaña inclúe tamén accións publicitarias en prensa escrita, radio e Internet, tanto en medios de comunicación dixitais coma nas redes sociais do Concello de Malpica.

Os obxectivos son a promoción da Romaría do Santo Hadrián máis alá do ámbito local, a identificación dos veciños e veciñas do noso concello cun dos símbolos da nosa herdanza cultural, contribuíndo deste xeito á preservación do noso patrimonio inmaterial e á súa posta en valor tanto dentro coma fóra do municipio de Malpica de Bergantiños, e a consolidación do noso concello como un dos principais destinos turísticos da comarca de Bergantiños e mesmo da Costa da Morte.

Precisamente esa fin de semana, á parte das verbenas e demais actividades organizadas pola comisión de festas, o Real Club Náutico da Coruña celebra unha nova edición da Regata Illas Sisargas. O sábado os cruceiros sairán da Coruña ás 14.30 e chegarán a Malpica arredor das 19.00 horas. A continuación procederase á entrega de premios no palco. O domingo ás 12 as embarcacións iniciarán a travesía de regreso.