4. O Concello de Malpica promociona a Romaría de Santo Hadrián e a Mostra da Olería de Buño en Festur

8Xuñ 2017

FESTUR (2)

O Concello de Malpica promociona a Romaría de Santo Hadrián e a Mostra da Olería de Buño en Festur, a Feira de Festas de Interese Turístico de Galicia, que se celebra dende onte xoves e ata o domingo en Silleda, no marco da 40ª Feira Internacional Abanca Semana Verde de Galicia.

A partir de hoxe e durante a fin de semana, ademais do persoal de información, no stand de Malpica haberá demostracións a cargo do oleiro José Antonio Corral. Entre os visitantes que terá o stand nesta xornada de venres estarán o alcalde, Eduardo Parga, e o tenente de alcalde, Miguel Fernández, que se achegarán pola tarde ata Silleda.

As persoas que visiten o stand do Concello de Malpica de Bergantiños atoparanse con algunhas novidades, entre elas, e especialmente destacada, é a nova imaxe da Mostra da Olería de Buño, que nesta edición aposta por un cambio tanto estético como de contidos. Neste sentido, o programa que se dará a coñecer nas vindeiras semanas incluirá aspectos novidosos con respecto a anos anteriores.

Tamén hai novidades relacionadas coa promoción da Romaría de Santo Hadrián. O Concello de Malpica volve a apostar por segundo ano consecutivo pola difusión dos aspectos máis tradicionais da popular e concorrida celebración, que terá lugar o vindeiro domingo 18, cun programa que tamén se fará público en breve.