Mércores 14°
  4. O Concello de Malpica prepara o inicio do curso na ludoteca municipal para os nenos e nenas de 2 a 11 anos

12Set 2014

O prazo de inscrición estará aberto dende o 16 ata o 29 deste mes
540-f-foto

O Concello de Malpica de Bergantiños está a preparar o comezo dun novo curso na ludoteca municipal, un servizo destinado a todos os nenos e nenas de 2 a 11 anos de idade. O prazo de inscrición estará aberto do 16 ao 29 deste mes. As familias interesadas deben entregar o formulario de solicitude de praza no departamento de Educación e Cultura en horario de 09.00 a 14.00.

Para os nen@s de 2 a 3 anos de idade sen escolarizar establécense dous grupos, un de luns a venres de 11.00 a 13.15 horas, e outro de luns a venres de 15.30 a 17.00 horas. O grupo de nen@s de 3 a 11 anos terán as instalacións municipais á súa disposición de luns a venres de 17.00 a 18.30 horas.

As familias interesadas en utilizar o servizo deben presentar ficha de inscrición correctamente cuberta, fotocopia do libro de familia, fotocopia da cartilla da Seguridade Social do usuari@, fotocopia do DNI dos titores legais, documentación acreditativa do titor da custodia se procede, informe psicopedagóxico no caso de nen@s con necesidades educativas especiais, dúas fotografías tamaño carné, número de conta bancaria e certificado de empadroamento. No caso de que o/a menor estea a tratamento necesítase folla actualizada onde consten as pautas de medicación e a sinatura do profesional co número de colexiad@ e a autorización dos tutores legais para a administración de medicación se así se require.

Terán preferencia os nenos e nenas empadroados no municipio de Malpica de Bergantiños. Para o resto dos casos as admisións realizaranse por orde de inscrición. Pasado o prazo de matriculación, no caso de quedar prazas vacantes poderán  admitirse novas solicitudes ata cubrir todas as prazas ofertadas. Para rapaces e rapazas que non cumpran os requisitos de idade mínima o día de inicio da actividade as solicitudes tramitaranse ao día seguinte de cumprir a idade mínima.