Luns 15°
Martes 14°
Mércores 14°
  4. O Concello de Malpica pon en marcha un novo programa de envellecemento activo para maiores de 60 anos

8Mai 2018

envellecemento activo

A Concellería de Servizos Sociais de Malpica aposta un ano máis por una actividade que potencia a autonomía persoal das persoas maiores, favorece a súa socialización e fomenta a súa participación social. Trátase do programa de envellecemento activo, unha alternativa lúdica, dinámica e formativa dirixida ás persoas maiores de 60 anos.

O prazo de inscrición estará aberto desde o 9 ata o 14 de maio ou ata cubrir prazas. Dada a boa acollida da iniciativa en anos anteriores e dado que as prazas son limitadas, a asignación realizarase por rigorosa orde de solicitude. Os/as interesados/as poden pasar polo Departamento de Servizos Sociais (Centro Cívico) ou chamar ao número de teléfono 981 720 280.

As actividades desenvolveranse desde o 15 de maio ata o 21 de xuño todos os martes e xoves, na Casa do Oleiro de Buño de 16.00 a 18.00 horas e no Centro Cívico de Malpica de 18.15 a 20.15. As persoas participantes traballarán a estimulación cognitiva e a psicomotricidade a través de actividades coma musicoterapia, pilates, xogos de palabras, sendeirismo, decoración de vidro, xogos ao aire libre ou termalismo, que é unha das propostas que goza de maior aceptación. O programa rematará cunha festa de clausura e a entrega de diplomas. O programa completo pode consultarse no documento adxunto.

Desde a área que dirixe Marisol Blanco preténdese previr o deterioro cognitivo a través de exercicios prácticos, favorecendo así a autonomía persoal; ofrecer estratexias para un envellecemento feliz, para a mellora das relacións persoais e sociais de xeito que se optimicen as relacións das persoas participantes no obradoiro co seu entorno; aprender novas formas de comunicación e participación a través das TIC’s, previr o deterioro físico e ensinar unha serie de exercicios sinxelos para o mantemento físico que as persoas participantes poidan reproducir con facilidade no seu fogar, realizar pequenos traballos manuais cos que estimular e mellorar a coordinación motora fina, fomentar o consumo saudable ou dar a coñecer os beneficios da lectura para manter a mente activa.

PROGRAMA_ENVELLECEMENTO_ACTIVO_2018